מחקרים מראים כי עבודה בסביבה מסודרת ונקייה תורמת לשיפור ניכר בבריאות העובדים, צמצום תאונות עבודה ולשיפור הריכוז בזמן העבודה.
אחד הדברים הראשונים שלקוחות ועובדים מתרשמים מהם במשרדים הוא הסדר והניקיון בסביבת העבודה: פינת קפה מזמינה, שירותים ייצוגיים, פחים נקיים, סבון ריחני ונייר טואלט רך, כיור נקי ורצפה מבריקה.

בעידן של ימינו כאשר רובנו מבלים את רוב שעות היום במקום העבודה שלנו, אין ספק שניקיון וסדר משפיעים על עובדים, על לקוחות וגם על מנהלים כאחד.

ב-Fresh up אנחנו מאמינים שסביבת עבודה נקייה במשרד מעניקה לעובדים ולאורחי החברה הרגשה טובה ויעילה יותר התורמת לתפוקה מקסימלית ולתחושה נעימה בסביבת העבודה ובפגישות עם לקוחות.
צוות פרש אפ  יעניק לכם שקט ומיקוד בניהול העסק, ולעובדים סביבת עבודה נעימה ובריאה:

  • טאטוא ושאיבת אבק
  • ניקוי אבק וריקון פחים
  • שטיפת הרצפה בהתאם לסוג המשטח
  • ניקיון המטבח ופינות הקפה
  • ניקיון שירותים
  • הברקת דלתות זכוכית

התאמת השירות לאופי המשרד

לכל משרד או חברה יש כמובן אופי וצרכים המשתנים בהתאם לגודל המשרד, מספר העובדים ושעות הפעילות. ​כחברת ניקיון  ותיקה ומנוסה בתחום פיתחנו במהלך השנים שיטה ייחודית להתאמת השירות לצרכים של כל לקוח ולקוח תוך התחשבות באופי המשרד, בזמנים ובתקציב שירותי הניקיון.
כאשר מדובר בניקיון מתחמי עבודה וניקיון משרדים חשוב להתאים את זמני הניקיון ואת אופי השירות ולבנות תכנית עבודה הכוללת את המטלות היומיות והמטלות התקופתיות שיבוצעו ע"י צוות עובדים קבוע, מקצועי, מנוסה ואחראי הנותן מענה גם בימים לחוצים וקשים.

ראש שקט ואווירה נינוחה במשרד

הצלחה מקצועית מבחינתנו היא להעניק לבעל המשרד ולעובדים "ראש שקט" על ידי בניית תכנית עבודה מפורטת, התאמת צוות קבוע, מקצועי ואמין בניהולו של מנהל אזור האמון על איכות ומהירות העבודה וחידוש מלאי חומרי הניקוי.
מנהל האזור יעמוד לרשותכם ויסדר את  לו"ז העבודה בצורה הטובה ביותר תוך מתן פיקוח על הנעשה בפועל.

חומרים ידידותיים וטכנולוגיה מתקדמת

אנחנו מקפידים על סטנדרטים גבוהים בניקיון המשרד ועל שימוש בחומרי ניקיון איכותיים וידידותיים לסביבה ומכשור מתקדם. לנוחיותכם קיימת גם אפשרות שימוש באפליקציה קלה לשימוש לצרכי גבייה, פתיחת תקלות, פתיחת קריאות בשעות הלילה ועוד, ללא עלות נוספת.

צרו קשר עוד היום ונשמח לבנות לכם תכנית עבודה מסודרת הכוללת את מגוון שירותי הניקיון המתאימים למשרדכם.

רוצים שנחזור אליכם? מלאו את הפרטים ונשמח להציע לכם פתרון מותאם אישית:

זמינות – מענה טלפוני 24 שעות, 7 ימים בשבוע לכל תקלה או בעיה
בטיחות – קבלני ניקיון מורשים מטעם משרד התמ"ת פועלים בכפוף לתקנים מחמירים
מקצועיות – צוות מוסמך, מיומן ויעיל זמין לשירותכם
שקיפות – עבודה בתיאום מלא מול הלקוח עפ"י תכנית עבודה מסודרת
נוחות – אפליקציה קלה ונוחה לשימוש לצרכי גבייה, פתיחת תקלות, פתיחת קריאות בשעות הלילה ועוד.